Popcornfobi och löningsmåndag!


Hejsan! Det har varit en lång helg och mycket har hänt.
 
Fredag: FÄZT = Massa onödiga kalorier och spydde som en gris hela kvällen!
Lördag: Tränade som en idiot, mamma upptäcker att jag äter för lite och tjatar som en idiot!
Söndag: AIK på Råsunda, mitt livs största intagsmisstag(?) övningsköra och sms från min uppenbarligen levande pojkvän från Grekland!

Kul helg. Söndagen var ett helvete. Var så duktig hela dagen. Åt ingenting. Matchen började klockan 16.30. Min styvmamma släpade med mig till kiosken. Såg på min kcal-räknare att popcorn innehåller sjuuukt lite kalorier. Självklart väljer man då en popcorn påse istället för sin favorit choklad. Hela den där påsen innehöll bara 260 kcal. Aa, tack som FAN för den. Kunde inte sluta äta skiten fastän det inte var gott. Gick runt med den där äckliga påsen hela dagen och var i princip det enda jag åt, förutom två köttfilé bitar och lite potatissallad till middag.

Hade så satans ont i magen och den var alldeles utspänd. Såg även då att jag fått i mig 1g protein och fett för mycket än vad jag borde!!!! PANIK!!! Ändå åt jag bara max 500kcal den dagen!!!
Som tur var visade vågen fortfarande 53kg imorse. Jag var så jävla rädd. Rädd för att skymta ett extra kilo. Fyfan. Blir kallsvettig bara av att skriva detta. Idag ska jag fan träna igen.

Men nu, blir det jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0