Mellanhumör

Glömde jag säga att jag är sjukt duktig på att överskatta mina egna förmågor? 90 min!?! Vad tänkte mitt pantade huvud med. Var typ död redan efter en halvtimme och reducerade loppet till 45 min. Dåligt beslut att cykla 90 min, dåligt resultat, dålig människa, dåliga mig.
Sitter nu och äter en kiwi därför inleder vi dagens matdagbok USCH!
Frukost: 0 kcal
Lunch: 56 kcal
1 Kiwi
Middag:
Älsklingen vill käka hamburgare!? Är han dum eller? Såklart han kan käka sådant som inte går upp ett skvatt, men tjocka fula jag har ätit nog med hamburgare...
Vägde mig igår och till min förtvivlan antydde den att jag stigit ett kilo....
Hate
Glömde jag säga att jag är dålig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0