Fanfanfan

Nu gråter jag igen, fan vilken jävla barnrumpa jag är!
Jag gråter för att mitt liv känns så patetiskt. Jag sitter bara här inne i killens lägenhet och är så jävla icke-produktiv som det bara går. Bara gråter, viskar fram ord och är omöjlig att prata med. Snälla, ge mig något anti-depressivt, jag orkar fan inte längre. Orkar inte må såhär.
Allt känns så hopplöst eftersom det känns som att jag bara slösar bort den bästa tiden på året, jag håller på att tappa kontakten med de vänner som jag hållt närmast hjärtat bara för att jag är så jävla lat och dålig! Jag vill bli smal, snygg, perfekt. Men inte fan blir jag det om jag bara sitter här.
Ge mig antidepressivt, ge mig ett nytt jobb!
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0