Once upon a time...

Hejsan, mitt namn är Christina Roos. Jag vet, bloggens namn stavas med K men en annan jävel hann före mig.
Shit happens! Iallafall!
Jag är 17½ jordsnurr för tillfället men blir äldre imorgon, blir aldrig lika liten som jag var igår
Jag har gömt mig bakom en annan människa hela mitt liv, hennes namn kommer nog aldrig att uppges i den här bloggen, utan namnet bör undanhållas för nyfikna kisar.
Hela mitt liv har jag levt i en skugga, men ett växande behov av att bryta mig loss och ta kontroll över henne.
Många gånger har jag varit nära, en gång uppenbarades jag, men det försvann.
Oj nu glider jag iväg här, men för att göra en lång historia kort.
Hon, låt oss kalla henne för Emma, är ett äckligt kräk utan någonsomhelst kontrollbehov, noll diciplin, äcklig och fet. Kroppen håller på att förfalla och nu är det upp till MIG att ta över, en gång för alla!
Emma vet inte om att jag skriver det här nu, men hon vägar i dagsläget 55 kg, säkert mer den äckligt feta sälen, hon vågar inte väga sig för att hon har slarvat totalt de senaste dagarna.
Hon är 1.63 cm lång och hennes BMI landar på 20.7.....
Allt under 20 i BMI vet vi ju alla är undervikt. Emma vill väga 47-48, Christina vill att Emma ska väga 45!
Följ med mig och Emma på våran resa från 55 till 45 livet. 

Emmas pojke Eric åt nyss kvällsmacka, frågade ifall hon också ville ha, Emma nekade, 1-0 till Christina.
Nu jävlar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0