KUL!

Kul! Man kommer hem efter ännu en arbetsdag och upptäcker att styvpappa lagar till tacos (min favoriträtt) i köket! Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Varför har jag så många som bryr sig om mig? Hur ska jag kunna bli smal om alla bara tvingar i mig massa mat hela tiden??
Som tur är har jag en back-up plan vars summa blir HÅRDTRÄNING på gymmet. Ska gymma i Sundbyberg idag vilket betyder att jag kan ta cykeln dit = extra mer träning! Tjuhuu!
Låt maten smaka uääärrkkk!!!
Vad ska man göra när man absolut inte får äta men så ligger den bästa maten i världen framför en och maniska ögon stirrandes på varje tuggbit du tar??

Kommentarer
Postat av: Ella

2011-12-11 @ 19:56:29
URL: http://e
Postat av: Ella

SV: Asså, det är inte jag! skulle jag göra det eller????????????????

2011-12-11 @ 19:56:51
URL: http://ellisenbellis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Kristina! Jag vill också gå ner i vikt, bli smal. Bli perfekt helt enkelt. Sista gången jag vägde mig vägde jag 53 kg. Jag har läst lite på din blogg och jag känner igen mig i mycket du skriver. Mitt mål är också att nå 47 kg. Kan vi hjälpa varandra? jag klarar inte det här ensam. isåfall kan du maila mig på: [email protected]. <3

2012-07-19 @ 23:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0