Gaah!


Godmorgon bloggobert!
Igår firade jag och min pojkvän vår 3 månaders dag på korvkiosken i Mörby Centrum (haha). Sedan tog vi en promenad och köpte vidrig glass usch!!! Men han ville så gärna att jag skulle äta lite, så efter några om och men fick jag ge med mig lite. Bara för hans skull. Jag njöt inte ens av glassen. Fick bara en ångest klump växandes inuti min mage...

Usch mycket dålig dag kändes det som igår, men när jag ställde mig på vågen imorse visade den 53!!! GISSA OM JAG BLEV GLAD! Nu är det typ bara 6 kg kvar!! Och jag har inte ens påbörjat min träning än, vänta bara!
Idag ska jag skärpa mig och inte släppa den här chansen.

Idag ska Hanna och jag baka maränger med glass, jordgubb och bananer (USCH). Det är kul att baka, men äckligt att äta den. Mycket roligare att ge det till andra. Tur att det är precis det som mitt sommarjobb går ut på! hihi

Frukost: 106 kcal
1 Knäckebröd = 39 kcal
1 Skiva ost = 22 kcal
1 Dl Proviva Mango = 45 kcal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0