Excuzé moi


Dålig update, I know...
Men har varit med pojkvännen hela tiden eftersom han åker till Kos idag och ska festa gärnet. KUL! Vad ska jag göra nu då?
Jo, jag ska FESTA!

Igår förresten, hade jag bara ätit en halv ostmacka, en liten sockerkakabit och kaffe. Sedan när det vankades middag var jag sjukt hungrig. Men när jag hade ätit typ 1/5 del av pasta carbonaran vände det sig i min mage och det bara gick inte att få i mer. Jag blev både lycklig och irriterad. Nyss hade jag ju varit svinhungrig och kände mig inte nöjd men det var ändå skönt att jag inte åt så mycket!

Dessvärre satt ju min älskling mitt emot mig och kikade ner på min bebismåltid.
"Ska du verkligen äta allt det där?", sade han ironiskt. Jag påstådde att jag var proppmätt och satt där suckandes.
Han tillade "Du har ju typ anorexia, eller bulimi eller något sånt".
Det brände till i mig. Som tur var sade han det lättsamt så jag skrattade bara bort det.

Jag har inte anorexia, jag vill bara vara smal och perfekt.
Nu väntar jobb, sedan blir det utgång ikväll. TJOHO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0